Een succesvolle fotoactie op Facebook

Een succesvolle fotoactie bij Stevensbloem Begin april stond dit artikel in de Telegraaf.  Een artikel over dat ook de privacy van Nederlanders was geschonden. 87 miljoen gebruikers. Er was veel te doen rondom Facebook en privacy. De week erna hadden wij een leuke Facebookactie gepland in de Stevensbloem in Leiden; het Stevensbloem Prijzenfestival.De opzet van deze actie […]

Wham!

WHAM! in vier stappen naar een optimale webpagina

WHAM!: SEO in 4 stappen SEO is een veelgebruikte term in de digitale omgeving. Google verandert langzaam in een alleenheerser over ons succes op het internet. Daarbij zijn er meer dan 200(!) ranking-factoren die direct invloed hebben op uw online zichtbaarheid. Veel van deze factoren zijn moeilijk tot niet te beïnvloeden. Zo is een belangrijke […]

Van keurslager naar eigen brand

slager marco ridder

Van keurslager naar eigen brand Mijn opdrachtgever Slager Marco Ridder is een echte ambachtelijk slager met oog voor kwaliteit en innovatie. Zijn slagerij ligt op een strategisch goede locatie aan het begin van het winkelcentrum van Alphen aan den Rijn. Om o.a. administratieve-, inkoop- en marketingondersteuning besloot hij in 1996 om zich aan te sluiten bij […]